top of page

תנאי שירות תיקונים

 

מבוא

  1. במסגרת שירות "תיקון עד הבית" מבית מוביגט, ע.מ 300125481 (להלן: "החברה"),

  2. מסופקת מערכת טכנולוגית המאפשרת ללקוחות להזמין שירות תיקון לטלפונים ניידים על ידי טכנאי מקצועי למיקום לפי בחירתם.

  3. מסמך זה מציג את עיקרי המידע הנוגע לשירות "תיקון עד הבית" המוצע על ידי החברה.
    לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו בכתובת המייל: service.mobiget@gmail.com.

  4. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדים לנשים וגברים כאחד.
    אנא קרא אותם בקפידה, שכן השימוש בשירותי החברה מהווה את הסכמתך המלאה לתנאים הללו, והם מהווים הסכם משפטי מחייב.

  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את תנאי השימוש מעת לעת,
    בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי בתנאים ייכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר החברה או בכל מסמך רלוונטי אחר.
    המשך השימוש בשירותים לאחר ביצוע השינויים ייחשב כהסכמה לתנאים המעודכנים.

  6. השימוש בשירות מוגבל למטרות פרטיות בלבד, ובלבד שהוא נעשה בהתאם לחוק ולתנאי השימוש הנוכחיים.

  7. בעת השימוש בשירות, המשתמש מאשר כי הוא בגיר (מעל גיל 18),
    וכי בעת מתן השירות יימצא במקום אדם בגיר המחזיק בכרטיס אשראי בתוקף לצורך תשלום עבור השירות.

שירות תיקונים למכשירים סלולריים 

 

  1. השירות נועד לאפשר ללקוחות מוביגט ליהנות מתיקונים במיקום המועדף עליהם,
    בהתאם לפריסת השירות באותה עת, ובכפוף לרשימת דגמי מכשירים סלולריים נתמכים.
    השירות ניתן להזמנה דרך הצ'אט או מוקדי השירות של מוביגט, בכפוף להוראות תנאים אלה ולדין החל.

  2. כחלק מהזמנת השירות, תתבקש לספק פרטים אישיים ומדויקים לנציג החברה.
    בין היתר, יידרש מידע בסיסי אודותיך ואודות מצב המכשיר שברשותך. לפרטים נוספים על אופן השימוש והאחסון של המידע שסיפקת,
    ניתן לעיין במדיניות הפרטיות של החברה באתר הרשמי.

  3. השירות זמין עבור דגמים וגרסאות מסוימים בלבד, בהתאם להנחיות החברה כפי שיתעדכנו מעת לעת.
    מומלץ להתעדכן מול מוקד השירות באשר לדגמים בהם השירות נתמך.

  4. השירות כולל טיפול במגוון סוגי תקלות. במהלך הזמנת השירות
    תתבקש לציין את סוג התקלה באופן מדויק, שכן הערכת המחיר תתבסס על המידע שמסרת.
    עבור תקלות מסוימות, כגון נזקי מים או כשלים חמורים בהם המכשיר אינו מגיב כלל,
    עלות התיקון המדויקת תימסר לך על ידי הטכנאי לאחר בדיקת המכשיר במקום.

  5. מוביגט שומרת לעצמה את הזכות לבחור כיצד יבוצע התיקון:
    בין אם על ידי תיקון הרכיב הפגום, ובין אם על ידי החלפתו ברכיב או מכשיר אחר 
    שעשוי להיות מחודש, שאינו מקורי, או משופץ. צבע החלפים או המכשיר החלופי עשוי להיות שונה מצבע המכשיר שנמסר לתיקון.

  6. אם תבחר שלא להמשיך בתהליך התיקון לאחר קבלת הצעת המחיר הסופית מהטכנאי במהלך הביקור, תחויב בעלות הביקור בלבד.

  7. רכיבים שהוחלפו במהלך התיקון יועברו לבעלות החברה, אלא אם ציינת מראש שברצונך לקבל אותם חזרה.
    עם זאת, רכיבים מסוימים, כגון סוללות או רכיבים מסוכנים, לא יושבו עקב דרישות מיחזור או מגבלות אחרות על פי חוק.

תמחור השירות והתשלום 

  1. לאחר שתעדכן את פרטי התקלה, תוצע לך הצעת מחיר ראשונית המבוססת על התיאור שסיפקת בשיחה או בהזמנה הכתובה.

  2. עם הגעת הטכנאי למיקום שבחרת, תתבצע בדיקה לאבחון התקלה במכשירך. בהתאם לממצאי הבדיקה,
    תיתכן עדכון של סוג התקלה ותעריף התיקון. רק לאחר שתאשר את העלות המעודכנת ואת ביצוע התיקון, יתחיל הטכנאי בעבודתו.

  3. בתום התיקון, תתבקש להסדיר את התשלום עבור השירות באמצעות כרטיס אשראי, ישירות מול נציג החברה.

  4. במקרים שבהם לא ניתן להשלים את התיקון במקום, והמכשיר יידרש להישלח למעבדה מוסמכת,
    תינתן לך הבחירה האם להסכים לשליחתו באמצעות הטכנאי או לוותר על התיקון.
    אם התקלה שזוהתה שונה מזו שתיארת במקור, והיא אינה ניתנת לטיפול במקום, ייתכן שתחויב בעלות ביקור
    נוספת בהתאם להערכת הטכנאי.

  5. שים לב, עלות ביקור טכנאי תחול גם במצבים שבהם לא יתבצע תיקון בפועל. לדוגמה:

    • במקרה שבו הצעת המחיר עודכנה במהלך הביקור והחלטת שלא להמשיך בתיקון.

    • אם תבחר לא לאשר את התיקון מכל סיבה שהיא.

    • במקרים שבהם לא תאפשר לטכנאי לבצע את העבודה
      (למשל, בשל חוסר בתנאים המתאימים כגון תאורה, חיבור לחשמל או אזור עבודה).

    • במצב שבו לא יימצא במקום אדם מוסמך שיכול לאשר את התיקון או להסדיר את התשלום.
      עלות הביקור במקרים כאלו תעמוד על 150 ₪, כפי שפורט באתר.

  6. כל המחירים והתעריפים שמפורסמים באתר כוללים מע"מ. במידה ושיעור המע"מ ישתנה,
    יותאמו המחירים בהתאם. תעריפי השירות עשויים להשתנות מעת לעת, ועליך להתעדכן בתנאים העדכניים באתר.

מועד הגעת טכנאי

 

  1. במהלך הזמנת השירות תוכל לבחור את טווח השעות המועדף עליך להגעת הטכנאי מתוך האפשרויות שיוצגו בפניך.

  2. מוביגט תפעל לאתר טכנאי שיוכל להגיע למיקום שציינת בטווח הזמנים שבחרת.
    יחד עם זאת, אין באפשרותנו להתחייב שהשירות יסופק בדיוק בשעות שנבחרו. אם יימצא טכנאי זמין,
    תתקבל על כך הודעה מאיתנו. יש לקחת בחשבון כי במקרים מסוימים, למרות קבלת אישור על הגעת הטכנאי,
    עשויים להתרחש שינויים בלתי צפויים, ותיתכן הודעה על דחיית הביקור.

  3. אנו עושים כמיטב יכולתנו לעמוד בזמנים שתיאמת, אך ייתכנו עיכובים או איחורים מסיבות שונות.
    בהזמנת השירות, הינך מסכים כי לא תעמוד לך כל טענה או דרישה כלפי מוביגט או כל גורם אחר בגין איחורים ועיכובים אלו.

היכן מתבצע התיקון?

 

  1. שירות התיקונים זמין בערים וביישובים בהם קיימת פריסת טכנאים לשירות "תיקון עד הבית",
    שים לב כי רשימת הערים והיישובים עשויה להשתנות מעת לעת.
    נציג החברה יאשר את זמינות השירות באזור מגוריך בעת הצטרפותך לשירות.

  2. במהלך הזמנת השירות, תתבקש למסור את הכתובת שבה תרצה שיבוצע התיקון.
    חשוב לוודא שמיקום זה עומד בתנאי עבודה בסיסיים, כגון חלל סגור, תאורה מספקת, ושולחן בגודל מינימלי.
    אם לא יתקיימו תנאים אלו, התיקון לא יבוצע, ותחויב בעלות ביקור כפי שמפורט באתר.

  3. במידה והתיקון הנדרש לא ניתן לביצוע במקום בשל מורכבותו, תינתן לך האפשרות לבחור כיצד להמשיך בתהליך.

 

 

מידע לגבי תיקוני מכשירים

  1. זכור לגבות את המידע שלך!

    אחסון המידע המצוי במכשירך, כולל אנשי קשר, קבצי מדיה, אפליקציות, הודעות קוליות והודעות טקסט (להלן: "המידע"),
    מיועד לשימוש יומיומי בלבד ואינו נחשב כאמצעי גיבוי. מומלץ לבצע גיבוי שוטף של כל המידע החשוב.
    במהלך הבדיקה או התיקון, ייתכן שמידע יימחק מהמכשיר ו/או מכרטיס הזיכרון החיצוני.
    לכן, חובה עליך לדאוג לגיבוי המידע לפני מסירת המכשיר לתיקון.

  2. ויתור על אחריות לנזקי מידע

    מוביגט לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לך או לכל צד שלישי עקב מחיקה, פגיעה או אובדן מידע במהלך התיקון,
    הבדיקה או החלפת חלקים במכשיר. אנו ממליצים למחוק מראש מידע רגיש או אישי מהמכשיר לפני מסירתו לתיקון,
    מאחר שבמהלך התהליך עשויה להיות גישה למידע שמאוחסן בו.

  3. תקלות משניות במהלך התיקון

    ישנם סוגי תיקונים, כגון תיקוני מסך, אשר עשויים לפגוע באטימות המכשיר ועמידותו בפני מים.

  4. בנוסף, אם קיימים סדקים או שברים במכשיר, ייתכן כי במהלך הבדיקה או התיקון הנזק יתגבר 
    לדוגמה, סדק קיים עלול להתפשט ולהפוך לשבר.

    בהזמנת שירות במצבים אלו, הנך מאשר לטכנאי לבצע את התיקון תוך ידיעה מראש על הסיכונים האפשריים.
    מוביגט אינה נושאת באחריות לנזק שנגרם כתוצאה מתרחישים אלו, ואתה מוותר מראש על כל טענה או דרישה כלפי החברה בהקשר זה.

  1. הגבלת אחריות

    מוביגט או מי מטעמה אינם נושאים באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לך או למכשירך כתוצאה מהשירותים הניתנים.
    סעיפי האחריות כפופים להבהרות ולהגבלות האחריות המצוינות להלן.

  2. השירות כפי שהוא

    השירותים מוצעים במתכונת "כמות שהם" (“As Is”) ובהתאם לזמינותם.
    מוביגט אינה מתחייבת לכל אחריות מפורשת, משתמעת או סטטוטורית שאינה מפורטת במפורש בתנאים אלו.

  3. תקלות ואי-רציפות

    מוביגט אינה מתחייבת שהשירות יפעל באופן רציף, ללא הפסקות, שגיאות או ליקויים.
    השירות עשוי להיות מושפע מתקלות טכניות, לרבות בעיות חומרה ותוכנה, הן בצד הטכנאי והן בצד מוביגט.

  4. היעדר אחריות להתאמה אישית

    למשתמש לא תעמוד כל טענה או דרישה בנוגע למאפייני השירות, תפקודו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו.
    מידע המסופק במסגרת השירות אינו מהווה התחייבות לנכונותו.

  5. פטור מאחריות לנזקי שימוש

    מוביגט אינה אחראית לנזקים שייגרמו כתוצאה מהשימוש בשירות או מהסתמכות על מידע שנמסר במהלכו.
    כל נזק, בין אם ישיר ובין אם עקיף, ובין אם נגרם בשל בעיות גישה, תקלות או אי-יכולת להשתמש בשירות – פטור מאחריות החברה.

  6. פטור מנזקים תוצאתיים

    מוביגט, עובדיה ונציגיה לא יישאו באחריות לנזקים מכל סוג, לרבות נזקים עקיפים, תוצאתיים או מיוחדים
    (כגון אובדן הכנסה, רווחים או פגיעה במוניטין), הנובעים מהשימוש או מאי השימוש בשירות.
    גם אם מוביגט הייתה מודעת או הייתה אמורה להיות מודעת לאפשרות של נזק כזה, היא פטורה מאחריות.

  7. שחרור מאחריות לכוח עליון

    אתה משחרר את מוביגט מכל אחריות לנזק שנגרם כתוצאה מנסיבות שאינן בשליטת החברה, לרבות אירועי כוח עליון,
    פעולות או מחדלים של הטכנאי.

  8. חובת שיפוי

    המשתמש מתחייב לשפות את מוביגט בגין כל תביעה, פיצוי או הוצאות משפטיות שייגרמו כתוצאה מאי-עמידה
    בהתחייבויות המשתמש על פי תנאי השירות.

  9. אחריות לתכני האתר

    מוביגט אינה אחראית לדיוק, חוקיות, אמינות, עדכניות או זמינות התכנים והשירותים המוצגים באתר.
    כל המידע מוצג כפי שהוא (“As Is”) וללא כל התחייבות.

  10. בדיקת נתונים וייעוץ

    התכנים באתר אינם מחליפים את חובת המשתמש לבדוק נתונים, לבחון הצעות,
    להתייעץ עם מומחים לפי הצורך ולנקוט באמצעי זהירות מפני הסתמכות על מידע שגוי.

  11. חיבורים לצד שלישי

    מוביגט אינה אחראית על כל התקשרות שתבוצע בינך לבין נותני שירותים חיצוניים, ולא תעמוד לך כל טענה בנושא.

  12. הגנה מפני תוכנות מזיקות

    על אף המאמצים למנוע חדירת תוכנות פוגעניות כדוגמת וירוסים או סוסים טרויאניים,
    מוביגט אינה מתחייבת לכך. המשתמש נדרש לוודא שימוש בתוכנות הגנה מתאימות.

 

 

האחריות לאחר ביצוע תיקון

  1. אחריות לתיקון:

    לאחר השלמת התיקון על ידי טכנאי מוביגט, תינתן אחריות למשך 3 חודשים על התיקון שבוצע,
    וזאת בכפוף לתנאי האחריות של יצרן המכשיר ולהצגת חשבונית העסקה. האחריות חלה אך ורק על התיקון הספציפי שבוצע
    ואינה כוללת מקרים הבאים:

    • נזק חיצוני או פנימי שנגרם למכשיר לאחר התיקון.

    • נזק קודם במכשיר, כולל ליקויים פיזיים, תקלות חשמליות, קורוזיה או עיוותים במבנה המכשיר.

    • נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון, חשיפה לנוזלים או תקלות בתוכנה.

    • אובדן מידע או נתונים שנשמרו על המכשיר.

    • תיקון נוסף שבוצע במכשיר על ידי גורם שאינו מטעם מוביגט.

    • תקלות בכפתור הבית, סורק טביעות אצבע, זיהוי פנים, או ממשקי חומרה שאינם חלק ממערך היצרן המקורי.

    • נזק שנגרם כתוצאה משימוש באביזרים או רכיבים שאינם מקוריים.

    • תקלות נפוצות הקשורות ליצרן המכשיר (כגון Recall) או לממשקים שאינם של היצרן המקורי.

  2. הכרעה סופית

    קביעת הטכנאי בנוגע לתחולת האחריות במקרה מסוים תהיה סופית ולא תעמוד לך כל טענה נגדה.
    מתן האחריות מותנה בהסדרת התשלום עבור התיקון ו/או הרכיבים שהוחלפו.

  3. אחריות לחלפים

    האחריות עבור החלפים שהותקנו תהיה בהתאם לתנאי האחריות של היצרן או היבואן.

  4. מגבלות תיקון

    הנך מאשר כי ידוע לך שמוביגט אינה מתחייבת לבצע את כל סוגי התיקונים לכל דגם מכשיר.
    תקלות מסוימות עשויות לדרוש טיפול במעבדה מורשית, ובמקרים מסוימים ייתכן כי התקלה אינה ניתנת לתיקון כלל.

  5. הגבלת אחריות

    האחריות של מוביגט מוגבלת לתיקון המכשיר, החלפתו או השבת התמורה עבורו, בכפוף לאמור בתנאים אלו.
    מוביגט לא תישא באחריות לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם למכשיר, לך או לכל צד שלישי כתוצאה מהשירות שניתן.

 

שינויים

  1. שינויים בזמינות השירותים והמוצרים

    כל שירות, תיקון או מוצר שניתן ללא תשלום עשוי בעתיד להינתן בתשלום,
    בהתאם לשיקול דעתה של מוביגט ובכל עת. כמו כן, מוביגט שומרת לעצמה את הזכות להוסיף שירותים חדשים
    (בתשלום או ללא תשלום), לצמצם או להפסיק שירותים קיימים, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
    החברה רשאית להחליט אילו שירותים יוצעו, באילו אזורים יסופקו ובאילו סוגי מוצרים יינתנו השירותים.

  2. אי התחייבות להמשך זמינות השירותים

    מוביגט אינה מתחייבת כי כלל השירותים המוצעים כעת ימשיכו להיות זמינים בעתיד.
    שירותים מסוימים, כגון סוגי תיקונים ספציפיים, עשויים להתבטל או להשתנות ללא מתן הודעה מוקדמת.

  3. מגבלות זמינות השירות

    במקרים מסוימים, בשל נסיבות כלשהן, ייתכן כי לא יהיה ניתן להזמין תיקון, בין אם זמנית ובין אם באופן קבוע.
    מצב זה לא יטיל על מוביגט כל אחריות, מכל סוג שהוא, בגין אי-זמינות השירות.

ביטול עסקה

  1. מדיניות ביטול

    לפרטים מלאים אודות מדיניות הביטול, אנא עיין בתנאי השימוש המפורסמים באתר מוביגט ובמדיניות ביטול העסקאות של החברה.

  2. תנאים לביטול השירות

    יש לשים לב כי הזמנת שירות תיקונים אינה נחשבת לעסקה מתמשכת, ולכן לא ניתן לבטל את ההזמנה לאחר שהחברה החלה לספק את השירות. זכותך לבטל את ההזמנה, בהתאם להוראות החוק, עומדת בתוקף כל עוד הטכנאי לא יצא לכתובת שציינת בעת ההזמנה.

שיווק ודברי פרסומת

 

  1. שימוש בפרטים לצורכי פרסום:

    ברצוננו ליידע אותך כי המידע שברשותנו, לרבות מספרי טלפון וכתובות דוא"ל שסיפקת,
    עשוי לשמש אותנו לצורך משלוח עדכונים והודעות פרסומיות על מגוון השירותים המוצעים על ידינו.

    בנוסף, תוכל לתת לנו הסכמה ייעודית לקבלת פניות נוספות בנוגע לשירותים ולהצעות מיוחדות.

  2. בחירתך בקבלת פרסומות:

    אם אינך מעוניין לקבל הודעות פרסומיות באמצעות SMS, דוא"ל, פקס או הודעות חיוג אוטומטי,
    באפשרותך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכל עת ולהביע את סירובך לקבל מסרים אלו.

.
 

שונות

  1. תחולת האחריות:

    בכל מקום בתנאי שימוש אלה בו מוזכרת אחריות החברה, הכוונה היא גם לבעלי מניותיה, מנהליה, עובדיה, יועציה,
    מפעילי האתר וכל מי שפועל מטעמה.

  2. חסימת גישה לשירות

    מוביגט שומרת לעצמה את הזכות לחסום את גישתך לשירות, באופן זמני או קבוע, ללא צורך בנימוק או מתן הסבר, ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

  3. שימוש הוגן בשירות

    בעת השימוש בשירות, אינך רשאי לגרום למטרד, הצקה, הפרעה או נזק לחברה, לנותני השירות או לכל צד שלישי אחר.

  4. שינויים בתנאי השימוש

    מוביגט רשאית לעדכן את תנאי השימוש מעת לעת, בהתאם לצרכיה או לשינויים הנובעים מהוראות החוק או מהנחיות רגולטוריות.
    הנוסח העדכני של תנאי השימוש יפורסם באתר האינטרנט של החברה, ועליך להתעדכן בשינויים אלה, שכן הם יחולו עליך.

  5. העברת זכויות

    מוביגט שומרת לעצמה את הזכות להעביר לאחר את זכויותיה והתחייבויותיה מכוח תנאים אלו,
    בשלמותם או בחלקם. זכויותיך בהתאם לתנאים אלו לא ייפגעו כתוצאה מהעברה כזו.
    בהסכמתך לתנאים אלה, אתה מאשר גם את העברת המידע הקשור אליך, לרבות פרטי תשלום, לצד שלישי,
    לצורך המשך מתן השירותים שלך.

  6. תחולת החוק וסמכות שיפוט

    על תנאי שימוש אלה וכל מסמך או פעולה הקשורים בהם יחולו דיני מדינת ישראל.
    כל מחלוקת שתתגלע בקשר לתנאים אלו תידון אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בישראל.

  7. עדכון תנאים באתר

    תנאי השימוש המעודכנים יפורסמו באופן שוטף באתר האינטרנט של החברה.
    חובתך כמשתמש להתעדכן בשינויים, שכן הם יחולו עליך עם פרסומם.

.

bottom of page